Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Mototechna spustila e-shop, prodej zánovních aut

AAA Auto prodává pod několika různými značkami. Marketingovou podporu věnuje zejména značkám AAA Auto a Mototechna

AAA Auto prodává pod několika různými značkami. Marketingovou podporu věnuje zejména značkám AAA Auto a Mototechna

Pod tradiční značkou Mototechna z dob Československa se nově začaly na internetu prodávat ojeté vozy. E-shop s ojetinami spustila skupina Aures Holdings, která provozuje autobazar AAA Auto a tak inovační jednotku AuresLab, která zmíněný e-shop vyvinula. Aures Holding oživil značku Mototechna před několika lety, službami ji zacílil na drobné podnikatele.

Nabídka Mototechny momentálně čítá celkem 1.500 zánovních aut. Na internetu si zájemci prostřednictvím webové aplikace mohou vybírat ze zhruba 350 vozů, které jsou maximálně dva roky staré a stále v tovární záruce. „Ojetý vůz může do dvou dnů stát před jejich dveřmi,“ slibuje provozovatel.

Konkrétně to funguje tak, že v první fázi koupě zákazník vyplní online objednávku na následný pronájem vozu na jeden měsíc s předkupním právem, během kterého si bude moci auto dostatečně vyzkoušet. Zaplatí měsíční nájem a vratnou kauci a do 48 hodin mu bude vybraný vůz přistaven na zadanou adresu. Pokud bude vůz vyhovovat, zákazník doplatí zbytek ceny, ze které se uhrazený nájem odečte.

Stejně to funguje v reálu. „Naše zkušenosti ukazují, že 90 % zákazníků, kteří měli možnost si díky naší službě Try & Buy takto vyzkoušet auto, si je pak také koupili. Zbylí si pak většinou pouze vybrali jiný motor nebo výbavu,“ říká Stanislav Gálik, výkonný ředitel AuresLab, která právě slaví rok existence.