Mountfield rozjíždí prodej elektrokol, chce jich prodat 20.000 ročně

Elektrokolo MTF od Mountfieldu

Elektrokolo MTF od Mountfieldu

Prodejce zahradní techniky Mountfield zahájil 29. listopadu ve všech svých 56 prodejnách v Česku, v 18 na Slovensku i na e-shopu prodej elektrokol. V nabídce bude mít 45 modelů značky MTF, které jsou vyráběny v Česku a Itálii. Mountfield donedávna prodával klasická kola, celých 10 let, a s 30.000 prodanými koly ročně byl lídrem trhu. Nyní se po krátké odmlce k prodeji vrací právě s elektrokoly.

V nabídce má modely pro muže i ženy, mladší i starší, pro všechny druhy terénů. Má různé rámové velikosti, se středovými nebo zadními nábojovými motory, elektrokola městská, skládací, trekingová, krosová a horská. Vyvíjí je ve spolupráci s bývalými profesionálními závodníky a odborníky. “Zavedení elektrokol do sortimentu považuju za důležitý krok v rozvoji firmy,“ předsedkyně představenstva a generální ředitelka společnosti Mountfield Jana Moravová. Komoditním expert Mountfieldu pro elektrokola je Jakub Danačík, bývalý profesionální cyklista. “Se zaváděcími cenami, s nimiž prodej elektrokol začínáme, je cíl prodat 20 000 elektrokol ročně splnitelný,” je přesvědčen.

„Všechna elektrokola jsme si sami navrhovali, kontrolovali jejich výrobu a testovali je. Důraz jsme kladli na kvalitu komponentů. Proto na našich elektrokolech můžete najít například superprémiové středové motory Bosch s bateriemi stejné značky plně integrovanými do rámu, dále středové motory Max Drive, baterie Samsung, přehazovačky Shimano Deore, hydraulické kotoučové brzdy Tektro, odpružené vidlice SR Suntour uzamykatelné z řídítek nebo barevné LCD displeje,“ uvádí Danačík. Prémiové modely značky MTF mají na jedno nabití dojezd až 150 kilometrů. U každého modelu je možnost výběru z pěti stupňů motorové podpory.

Se zahájením prodeje elektrokol nabízí Mountfield i škálu příslušenství, konkrétně dresy, přilby, cyklistické rukavice, láhve na kolo, nosiče, pumpičky, zámky nebo třeba dětské sedačky. Při výrobě dresů v designu MTF jsme se spojili s českou firmou Kalas, která obléká veřejnost i profesionální týmy včetně české a britské reprezentace,“ dodává Jakub Danačík.