
Maskoti značky Dedoles
Slovenský výrobce oblečení Dedoles si pro komunikaci na sociálních sítích spojenou se soutěží přizval PR agenturu MSL ze skupiny Publicis, jejíž mediální divize pro něj poslední rok plánuje a nakupuje reklamu v televizi, rádiu a out-of-home. Soutěžní kampaň s cílem podpořit prodej svérázných ponožek odstartovala na Tik Toku a Instagramu a potrvá do poloviny dubna. Realizaci má na starost tým Terezy Horňákové, která v agentuře vede oddělení influencer marketingu.
Kampaň s názvem Socks Puppets budou svými příspěvky na Instagramu a TikToku plnit Kristýna Kotianová a bratři Daniel a Dominik Škarkovi. Výzvou pro fanoušky na obou sítích bude soutěž, v níž budou ponožky Dedolesu hrát hlavní roli. Agentura oslovila pro spolupráci influencerku Anežku Chudlíkovou známou jako Not So Funny Any, která si komunikaci značky povede vlastním stylem s odkazem na její zájem o líčení. „Influencery jsme si vybírali na základě jejich dosavadního působení na sociálních sítích, aby si spolupráce sedla se stylem komunikace klienta a jeho vtipným, veselým a neotřelým obsahem,“ doplňuje Horňáková.
„Prostřednictvím sociální sítě TikTok chceme oslovit mladší cílovou skupinu, než která se pohybuje na Instagramu nebo na Facebooku. Síť zatím není zdaleka tolik využívána firemními profily, a proto je zde příznivější konkurenční prostředí než u obou výše zmíněných sítí. Snažíme se hledat stále nové způsoby jak se dostat do povědomí širšímu publiku, spolupráci s influencery tak považujeme za přínos značce,“ uvádí k novým aktivitám Katarína Načiniaková, senior PR specialist Dedolesu.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
