Mars, globální výrobce krmiv pro domácí zvířata, cukrovinek a potravin, si v tendru na produktovou PR komunikaci a influencer marketing vybral agenturu MSL ze sítě Publicis Groupe. Ta připraví komunikační strategii pro klíčové segmenty Marsu nejen na tuzemském trhu a také na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku.
V kategorii péče o zvířata (značky Pedigree, Whiskas, Perfect Fit a Sheba) agentura už teď pracuje na reputaci jednotlivých značek, aktivitách CSR, produktovém PR a posílení kategorie krmiv v retailu včetně influencer marketingu. „Naším cílem bude posílit reputaci těchto značek jako kvalitního partnera pro výživu psů a koček, na kterého se můžou jeho majitelé spolehnout. V otázce CSR pro Pedigree bychom se rádi propojili s konkrétní partnerskou organizací a nově postavili komunikační koncept Šťastný domov pro každého psa,“ říká Josef Chrpa, consumer strategy leader v MSL.
Pro značky Orbit, Airwaves, Snickers, Maltersers, Bens Original a M&M‘s propojí agentura influencer marketing a především lifestylovovu komunikaci. „Žvýkačky, jako impulzivní segment, byly ovlivněny koronavirovou změnou nakupního chování spotřebitelů, a proto se na rok 2022 chceme zaměřit hlavně na opětovné posílení našich výrobků v běžném životě spotřebitelů,“ říká Petra Šebová, portfolio lead MW & Food ze společnosti Mars.
Dáme jídlo jako lídr v quick commerce
Dalším novým klientem MSL je rozvozce Dáme jídlo. Pro něj bude agentura zajišťovat komplexní podporu v oblasti spotřebitelské i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena na začátku října. Dřív komunikační servis pro Dáme jídlo zajišťovala agentura PR Partners.
Cílem komunikace je podpořit značku Dáme jídlo jako platformu, která přináší příležitosti každému, ať už se jedná o spotřebitele, partnery z řad restaurací a obchodů nebo zaměstnance. Současně je účelem budovat obraz Dáme jídlo jako lídra v segmentu quick commerce, tedy rychlého rozvozu jakéhokoli zboží v řádech několik málo minut. Důraz bude kladen na kreativní zpracování témat založené na práci s daty.
„S MSL se chystáme v externí komunikaci reflektovat dlouhodobý posun našeho podnikání od rozvozu jídla k platformě, která nejen zprostředkovává kontakt zákazníků s restauracemi, ale také pomáhá svým obchodním partnerům s optimálním nastavením jejich byznysu a nabízí nové služby rychlých nákupů v rámci rychle se rozvíjejícího segmentu quick commerce,“ říká Tereza Chládková, senior marketing specialist Dáme jídlo.
MSL bude pro Dáme jídlo zajišťovat jak komunikaci zaměřenou na zákazníky, kteří si prostřednictvím platformy objednávají jídlo a zboží, tak B2B komunikaci vůči partnerům z řad podnikatelů v segmentu horeca a maloobchodu. Věnovat se bude rovněž krizovému řízení, korporátní a zaměstnanecké komunikaci – zaměřené také na kurýry, jejichž intenzivní nábor neustále probíhá – a integrovaným komunikačním projektům.
„Dáme jídlo je zakladatelem své kategorie, který neustále rozšiřuje svoji nabídku o nové produkty a služby. Je důležité se v komunikaci věnovat všem relevantním cílovým skupinám,“ říká Kateřina Hlatká, head of corporate v MSL, která má tým pro Dáme jídlo na starosti. „Prostřednictvím příběhů a práce s daty chceme ukazovat různé aspekty podnikání Dáme jídlo a přinášet pozitivní emoce.“
Na nové komunikační strategii Dáme jídlo se s MSL podílel i strategický tým Publicis Groupe, nově v čele s Tomášem Preňkem.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
