Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

MSL zajišťuje PR pro značky Blistex a Tetesept

V kampaních pro distributora Mark Distri agentura využije také Instagram s influencery.

Tým agentury MSL

Tým agentury MSL

Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe zvítězila v tendru distributora kosmetiky a zdravotních produktů Mark Distri. Nově zajišťuje komunikaci pro balzámy na rty Blistex stejnojmenné tradiční americké firmy a pro přípravky do koupele Tetesept, spadající pod německou zdravotnickou společnost Merz

Pro značku Blistex vytvořila MSL novou komunikační strategii, která cílí vedle aktivních žen nově i na ostatní členy domácnosti. V komunikaci využije spolu s tradičními PR nástroji také Instagram a spolupráci s influencerkami jako Nikola Hezucká či Andrea Sestini Hlaváčková. Veškerou komunikaci propojuje hashtag #pozornapusu.

Pro přípravky do koupele Tetesept znamená spolupráce s MSL zahájení koncepční komunikace brandu na českém trhu. Značka bude cílit na sportovce i další zákazníky s aktivním životním stylem, na ženy a rodiče s dětmi. V komunikaci zde agentura pracuje s klasickými PR nástroji nebo s Instagramem. Důležitou roli v komunikačním mixu mají též influenceři, třeba kajakář Josef Dostál. Komunikaci spojuje hashtag (a výzva) #dejsivanu.

„V obou případech se jedná o zajímavé integrované projekty, kde jádro komunikace probíhá na sociálních sítích a v online médiích. Pro plánování kampaní využíváme síťový nástroj Fluency, který umožňuje na základě datové analýzy volit vhodné komunikační kanály a efektivně cílit jednotlivé aktivity,“ říká Radek Vítek, head of brand reputation MSL.