Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Multibankovní apku Richee propagují tři agentury

Kindred, Brain One a Dynamo Design pracují společně na nové kampani Banky Creditas.

Banka Creditas spustila kampaň na multibankovní aplikaci Richee. Běží na internetu, v televizi i na venkovních plochách a míří na méně konzervativní a mladší publikum. „Cílem je veřejnost seznámit s možnostmi, jež přináší, a vzbudit zájem o její stažení,“ uvedl Jiří Salajka, ředitel odboru marketingu Banky Creditas. Komunikační strategii a přípravu kampaně obstarala agentura Kindred, která vyhrála ve výběrovém řízení. Na úvodní kampaň naváže kontinuální komunikace značky Richee.

Na kampani se podílelo několik agentur. Kindred zajistí kompletní integrovanou komunikaci zahrnující digitální kanály a televizní spoty. Slogan The Allbank App definující kategorii aplikace navrhla Brain One. Logo a vizuální styl vytvořilo Dynamo Design, jež pro Creditas pracuje dlouhodobě. Mediální plánování a nákup prostoru zajišťují agentury MediaBlock ze skupiny Kindred (internet) a Médea (venkovní plochy, televize). V krátké době jde o druhou kampaň banky, ta první podporuje spořicí produkty banky.

Multibankovní aplikace Richee

Multibankovní aplikace Richee

Multibankovní aplikace Richee

Multibankovní aplikace Richee

První multibankovní aplikace

  • Kreativa: Kindred
  • Slogan: Brain One
  • Logo a vizuální styl: Dynamo Design
  • Značka: Richee
  • Klient: Creditas
  • Nákup médií: Médea, MediaBlock
  • Mediamix: televize, online, out-of-home