Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Multikina Cinema City si vybrala Dark Side

Cinema City

Mezi nejnovější stánky Cinema City patří gigaplex na pražském Chodově

Ve výběrovém řízení na digitální komunikaci sítě 14 multikin Cinema City zvítězila agentura Dark Side. Do tendru odevzdalo nabídky osm agentur. Vítěze vybírala komise podle scoringového systému obsahující kategorie pochopení briefu, analýzy cílové skupiny, strategie a kreativní aplikace. Dark Side v minulosti několik let dělala pro CineStar, největšího konkurenta Cinema City na českém trhu, a zároveň je agenturou jednoho z filmových distributorů Bioscop.

„Výběr dodavatele byl náročný a úroveň prezentací a nápadů vysoká. U Dark Side se nám líbila nejen dobře uchopená kreativa, ale také realistická a konkrétní strategie dosahování výsledků. Potřebujeme silného partnera, protože digitální komunikace se sociálními médii v čele se v posledních letech stala prioritou našeho komunikačního mixu,“ uvedl Robert Švec, marketingový manažer Cinema City.

„Naším cílem je posunout Cinema City směrem k nové čerstvé a neotřelé komunikaci, kterou si jejich byznys zaslouží,“ uvedl Michal Vokoun, head of social media agentury Dark Side.