Lídr v oblasti sportovních a relaxačních zaměstnaneckých benefitů MultiSport Benefit si v polovině března najal agenturu Native PR na komunikační poradenství a lobbying související s vládními opatřeními proti koronaviru, v jejichž důsledku byla uzavřena fitness centra a další zařízení, se kterými MultiSport spolupracuje.
„Současná situace postihla sektor pohybových aktivit stejně tvrdě jako hoteliéry, restauratéry a další služby. Od počátku se snažíme vystupovat i jménem našich téměř 2.000 partnerů, upozorňovat vládu na problémy, kterým čelí a bojovat za co nejrychlejší uvolnění restrikcí. Tým Native naskočil do spolupráce ze dne na den a prokazuje svou expertizu a dlouholeté zkušenosti s jednou z nejnáročnějších disciplín komunikace,“ uvedl Marián Škripecký, country manager MultiSport Benefit pro Česko. Místní pobočka je dcerou polské matky.
Kromě řešení aktuální situace tým vedený šéfkonzultantem a majitelem agentury Václavem Pavelkou také připravuje scénáře a řešení pro období po odeznění krize. Mezi hlavní úkoly bude patřit ujištění zaměstnavatelů, že se jim i přes úsporná opatření vyplatí zachovat podporu sportovních a relaxačních aktivit, které přispívají k udržení zaměstnanců v dobré fyzické a duševní kondici.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
