Polský výrobce a prodejce designových brýlí Muscat, který přinesl jako na český trh bezplatnou možnost domácího zkoušení, zahájil spolupráci s agenturou Nedori. Ta klientovi pomůže s PR komunikací a influencer marketingem. Muscat prodává přes internet a v kamenné prodejně v Praze v ulici Na Poříčí a od začátku dubna se rozhodl výrazně posílit komunikaci. Nedori proto zajistí produktovou i korporátní komukaci. „De facto navazujeme na práci, kterou jsme pět dělali pro značku Reebok. Postaráme se o komunikaci celé značky a využijeme desítky kvalitních kontaktů s influencery z lifestylu. Jsou to mladí, aktivní lidé, se kterými pracujeme už několik let,” přibližuje majitel agentury Pavel Eichler.
Zmíněné domácí zkoušení značky Muscat umožňuje objednat si až na pět dnů domů pět párů brýlí. Následně je zákazník zašle zpět a objedná si ty, které mu nejvíc vyhovovaly. Celá služba domácího zkoušení - včetně zaslání a vrácení - je zdarma.