Mustard globálně pro Pilsner Urquell a Doosan

Pražská agentura Mustard vyhrála tendry dvou značek na jejich globální komunikaci v digitálním prostředí. Pro pivovar Pilsner Urquell bude budovat povědomí o značce na nových trzích a také se zabývat kulturou čepování, nosným tématem v komunikace bude profese výčepníka (tapster). Pro výrobce strojů Doosan bude Mustard cílit komunikaci obou jejích značek Doosan a Bobcat do segmentu B2B, s důrazem na efektivitu a přesnost takového cílení. V marketingu obou značek využije značka vlastního obsahu.

„Nově zahájená spolupráce s těmito značkami potvrzuje nastavenou strategii firmy, která se soustředí právě na kontentový přístup ke značkové komunikaci v globálním sektoru,“ přibližuje Lenka Palová, new business director Mustardu. Agentura takto dlouhodobě spolupracuje s automobilkou Škoda, nedávno tvořila globální kampaň sekaček Spider. Na té spolupracovala s agenturou Cream Davida Brady. S Creamem bude Mustard řešit i globální komunikaci Pilsner Urquell.

Na lokální úrovni začal Mustard pracovat pro značku Ahmad Tea, které spravuje sociální sítě.