
O značky Captain Morgan a Zacapa se nyní stará agenturní tým Mustardu
Contentová agentura Mustard rozšířila řady svých klientů o rum Captain Morgan a prémiový rum Zacapa. Obě jsou významnými značkami, které v Česku distribuuje Stock Spirits Group pro Diageo, světovou jedničku v segmentu prémiových alkoholických nápojů. Mustard už se stará o digitální komunikaci značek Amundsen, Fernet Stock a whisky Prádlo téhož distributora.
Tendr značky Zacapa se týkal lokální brandové komunikace na sociálních sítích a tvorby originálních i adaptací globálních digitálních kampaní. Díky nim se Zacapa plánuje dostat do širšího povědomí na poli špičkových lihovin na českém trhu. „Představili jsme silné vizuální řešení, které reflektuje prémiovou pozici značky,“ komentuje vyhraný tendr Jan Houdek, zakladatel a kreativní ředitel Mustardu. „Mustard nás zaujal svým přístupem ke kreativě a prezentaci výstupů, které uceleně a koncepčně reagovaly na naše zadání. Už známe práci agentury z dalších našich značek a těšíme se proto na budoucí výsledky spolupráce,“ uvedla brand manažerka Zacapy Kristýna Walzelová.
V případě značky Captain Morganu půjde o digitální komunikaci, která zahájí kampaní představující nový produkt. „Agenturu zajišťující digitální komunikaci měníme po několika letech. Věřím, že tato změna značce Captain Morgan pomůže posílit brand power a pořádně rozvíří vlny nejen v digitálním světě,“ podotkla brand manažerka Captain Morganu Martina Battistová.
Mezi další klienty Mustardu dlouhodobě patří například automobilka Škoda a její projekt We Love Cycling, Siemens, Baťa, nové ochucené nealkoholické pivo BirGo od Mattoni a Budějovického Budvaru, a dále pak Pepsi a Schweppes v Česku a na Slovensku nebo Lipton.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
