Česká reklama má šanci získat na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions některou z cen i v kategorii Film, obecně považované za nejprestižnější. Na shortlist této kategorie, jejíž výsledky budou vyhlášeny v sobotu, totiž postoupilo video agentury Mustard European Bike Stealing Championship 2015 (česky Mistrovství Evropy v krádežích kol 2015), vytvořené pro Škodu Auto.
Video, které je součástí rozsáhlejší kampaně proti krádežím jízdních kol, bylo poprvé zveřejněno na podzim minulého roku a v mezinárodním měřítku zaznamenalo podle zástupců Škody Auto více než tři miliony zhlédnutí. Zařadilo se také mezi nejoceňovanější české kampaně loňského roku: vedle Grand Prix v soutěži ADC Creative Awards českého Art Directors Clubu získalo cenu Wooden Pencil v britské soutěži D&AD, a dále zvítězilo v kategorii Best Use of Video Content v soutěži Digiday v New Yorku.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
