Česká reklama má šanci získat na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions některou z cen i v kategorii Film, obecně považované za nejprestižnější. Na shortlist této kategorie, jejíž výsledky budou vyhlášeny v sobotu, totiž postoupilo video agentury Mustard European Bike Stealing Championship 2015 (česky Mistrovství Evropy v krádežích kol 2015), vytvořené pro Škodu Auto.
Video, které je součástí rozsáhlejší kampaně proti krádežím jízdních kol, bylo poprvé zveřejněno na podzim minulého roku a v mezinárodním měřítku zaznamenalo podle zástupců Škody Auto více než tři miliony zhlédnutí. Zařadilo se také mezi nejoceňovanější české kampaně loňského roku: vedle Grand Prix v soutěži ADC Creative Awards českého Art Directors Clubu získalo cenu Wooden Pencil v britské soutěži D&AD, a dále zvítězilo v kategorii Best Use of Video Content v soutěži Digiday v New Yorku.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
