
Karel Polzer (vlevo) a Jan Houdek z agentury Mustard
Pražská contentová agentura Mustard vyhrála tendr společnosti Stock Plzeň - Božkov na brandovou komunikaci značky Fernet Stock v digitálním prostředí pro český a slovenský trh. Mustard bude nově zastřešovat komunikaci na obou trzích, která byla dosud spravována separátně.
V počátcích spolupráce se zaměříme na komunikaci novinky Horký Bavorák a budování nové strategie pro zviditelnění celého portfolia,“ přibližuje Tomáš Matuška, brand manažer Fernet Stocku. „Fernet je zakořeněná značka, která má silnou fanouškovskou základnu,“ připomíná Jan Houdek, zakladatel a chief creative officer Mustardu.
Fernet Stock není jedinou značkou z portfolia značky Stock, o kterou se Mustard stará. Výrobce lihovin si agenturu opět vybral po prvním roce spolupráce na vodce Amundsen. „Během něho jsme odkomunikovali dvě velké kampaně, podařilo se nám rozšířit dosah značky a vybudovat novou strategii a vizuální identitu,“ říká Karel Polzer, account director Mustardu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
