Muzikál, Vánoční. O2 investuje do filmů i do klipů

Telekomunikační firma Petra Kellnera pokračuje v koprodukování zábavního obsahu.

Jonáš Čumrik (Johny Machette) a Tereza Hodanová (Teri Blitzen) při natáčení klipu Vánoční

Jonáš Čumrik (Johny Machette) a Tereza Hodanová (Teri Blitzen) při natáčení klipu Vánoční

Půl milionu zhlédnutí za čtyři dny (od pátečních 16.00 do dneška) nasbíral na YouTube nový videoklip ke skladbě Vánoční. Vystupují v něm youtubeři Jonáš Čumrik alias Johny MachetteTereza Hodanová alias Teri Blitzen a ten, kdo na něj dal většinu peněz, je operátor O2. Cesta ke klipu přitom vedla přes Twitter - Čumrik začátkem prosince vyzval případné sponzory zamýšleného díla a O2 reagovalo. Pro značku televize přes internet O2 TV je videoklip dalším typem původního zábavního obsahu, tím hlavním zůstává v létě spuštěný sportovní kanál O2 Sportjeho web.

Čerstvou aktivitou se O2 spojilo s postavami, které oblibují mladí uživatelé internetu. „Youtubeři jsou pro mladé modly, musíme reagovat,“ tvrdil v listopadu generální ředitel O2 Tomáš Budník, když na akci firmy pozval jiného mladého influencera, youtubera Jirku Krále. „Musíme produkty i komunikací reagovat na to, co mladé opravdu baví. O2 TV se také přizpůsobí, stará televize už je nezajímá,“ prohlásil v odpovědi na doplňující dotaz Ondřeje Malého, radního Českého telekomunikačního úřadu. V novém klipu si Budník sám zahrál.

Šéf O2 Tomáš Budník ve videoklipu Vánoční

Šéf O2 Tomáš Budník (vlevo) ve videoklipu Vánoční

Klip Vánoční je v krátké době už druhým koprodukčním projektem O2. Minulý pátek, kdy měl klip premiéru, totiž O2 také oznámilo, že bude koprodukovat české filmy. Prvním počinem v této oblasti je Muzikál aneb Cesta ke štěstí. Hudební snímek s melodiemi z proslulých Starců na chmelu O2 produkuje s Veronikou Schwarczovou z firmy Lumiere Film a premiéru bude mít 14. ledna 2016.

„Je to vůbec poprvé, co se O2 TV pouští do koprodukce filmů, a přesouvá se tak z role pasivního sponzora k aktivní spolupráci s filmaři,“ uvedla firma. „I do budoucna plánujeme koprodukci nových filmových projektů,“ doplnila manažerka videotéky O2 TV Viera Kasalová. V archivu O2 TV bude film k dispozici čtyři měsíce po kinopremiéře, v květnu.

Film i klip slouží O2 k propagaci její televize - k reklamě prostřednictvím obsahu neboli ke content marketingu. Ve filmu má totiž několikavteřinový product placement svého kanálu O2 Sport, v hudebním klipu je zase čtvrt minuty po jeho začátku patrný záběr na O2 TV na obrazovce televizoru.