Firma Real Food Production uvádí na český trh práškovou stravu Real Food, která má sloužit jako nízkosacharidová alternativa ke kvalitnímu jídlu. Prodávat ji bude skrze svůj e-shop. Za exekutivou stojí převážně Tomáš Rajchl, který se dlouhodobě věnuje projektům zdravého životního stylu. Ve firmě má 25 % podíl. Dalšími společníky se stejnou výší podílu jsou Jana Rajchlová, Martina Bravencová a Antonín Svoboda.
Podle Rajchla si produkt zakládá na nejlepší kvalitě vstupních surovin, neobsahuje přidané cukry, soli, sóju, žádná zahušťovadla, stabilizátory nebo umělá barviva. Nabízen je v příchutích jahody, čokoláda, vanilka, mák a bez příchuti. Název i příchuti produktu jsou v anglickém jazyce. „Anglické názvy jsme zvolili pro možnosti budoucí expanze, kterou rozhodně plánujeme, ale i z hlediska grafiky, které anglické pojmenování víc sedlo,“ dodal Rachjl. Rovněž také zmínil, že pokud se produkt na trhu uchytí, plánuje ho přidat v dalších příchutích a v dalších formách, než je sypká.
Z práškové formy ustoupí i konkurenční značka alternativní stravy Mana, která pro Retailek uvedla, že chystá vyrábět tyčinky. Prodávat se nově bude také v síti hypermarketů Globus.
„Chceme, aby lidé v první řadě jedli kvalitní jídlo. Pokud na něj ale nemají čas,vyvinuli jsme alternativu, která zdravé jídlo nahradí. Real Food obsahuje kvalitní sacharidy, bezlepkovou mouku a rýži, jako bílkoviny to jsou CMF protein, sušená vejce, micelární kasein a lipidem je kokosový tuk. Vše je popsáno, produkt musí být transparentní,“ vysvětlil zakladatel projektu. Veganskou verzi produktu Rachjl zatím neplánuje. Výrobek doporučuje po namíchaní zkonzumovat do 12 až 24 hodin, podle podmínek skladování.
Real Food se prodává v balení podle počtu dávek, balík o 25 jídlech stojí 2100 Kč, 50 jídel je za 4200 Kč, 75 jídel 6300 Kč a 100 jídel je za 8400 Kč. Přikoupit se dá i obrandovaný shaker navržený v Japonsku a odměrka. Za designem značky stojí firma Real Food Production sama, výrobu práškové stravy pro ni obstarává západočeský výrobce Artifex Instant, který sídlí v Toužimi. „Do projektu jsme investovali řádově miliony korun, z toho 90 % šlo do výroby a vývoje produktu samotného, na čemž si velmi zakládáme,“ dodal Rajchl.
Co do propagace produktu, Rajchl chce Real Food promovat zatím hlavně pomocí ambasadorů a influencerů na sociálních sítích. „Žádná masivní kampaň nás určitě nečeká,“ řekl Tomáš Rajchl. Uvedení na trh podpoří Real Food také spuštěním vlastní mobilní aplikace. Dostupná bude od 15. března pouze v App Store, pod názvem RealFood. Má sloužit jako nástroj, který uživateli pomůže sledovat jeho kalorický příjem, a to i bez ohledu na fakt, zda konzumuje nebo ne práškovou stravu Real Food.