Značka spodního prádla a plavek Yamamay vstoupila s rozšířením obchodního Centra Chodov na český trh. Značka založená v roce 2001 spadá například spolu se značkou kabelek a doplňku Carprisa pod italskou Pianoforte Group. Sortiment značky zahrnuje spodní prádlo, korzety, plavky, noční prádlo a doplňky. Yamamay byla založena roku 2001 a ve světě má 700 poboček, většinu z toho v domovské Itálii. Na českém trhu startuje se dvěma prodejnami - na Chodově a v brněnské Galerii Vaňkovka.
„Značka Yamamay míří do Česka, na Slovensko a do Polska s plánem otevřít zde 30 prodejen během následujících dvou let a s cílem podpořit affiliate proces pro všechny firmy a podnikatele působící v maloobchodním sektoru,“ říká pro Retailek Michaela Brudnová, která je brand managerkou značek Yamamay a Carprisa na místním trhu.
V Česku chce Pianoforte Group umístit Yamamay do nejfrekventovanějších high street a obchodních center. „Pro následující rok je cílem otevřít dalších 5 prodejen o velikosti 80 až 120 metrů čtverečních s kolekcí spodního prádla, oblečení a letního zboží (plavky a plážová móda),“ dodává Brudnová.
Vstup značky a následný prodej je podle brand manažerky podpořen marketingovou kampaní, prostřednictvím sociálních kanálů, jako jsou Facebook nebo Instagram a prostřednictvím offline nástrojů - nejvíce časopisů, billboardů. Značka Yamamay chce zážitek z nákupu stavět na mezilidských vztazích mezi zákazníkem a proškoleným profesionálem.
Kromě značky Yamamay letos do Česka zamířila u příležitosti otevření Centra Chodov také třeba značka spodního prádlo Oysho, která patří do portfolia španělské módní skupiny Inditex, nebo britská Boux Avenue, kterou zde provozuje pod franšízou skupina Inexad. Letos si na místní trh také opět našla cestu rakouská značka spodního prádla Palmers, prodejnu otevřela v létě v Havířské, později i na Chodově.