Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Na český trh vstupuje obchodní zastoupení BBC a The New York Times

Loga New York Times Global a BBC Worldwide

Dům U božího oka

Dům U božího oka

Na český mediální trh vstupuje značka CMI - World Media, místní exkluzivní obchodní zástupce zahraničních koncernů The New York Times Media a BBC. Představila se dnes večer v domě u Božího oka, kde sídlí digitální agentura Dark Side, v pozvánce označená jako „spřátelená“, ta setkání zorganizovala.

Šéfkou firmy Conflict Management International, která aktivity zastřešuje, je Dana Potočková, která zde od roku 2004 shání reklamu pro list International Herald Tribune. Firmu vlastní napůl Dana a Jiřina Potočkovy. Firma má v Česku a na Slovensku exkluzivně zastupovat podniky NYT Global a BBC Worldwide, tedy zahraniční obchodní divize americké mediální firmy, respektive britské veřejnoprávní korporace. BBC Worldwide je přitom podle svého zástupce Dániela Moravánszkyho druhým největším producentem audivizuálního obsahu na světě, po hollywoodských studiích dohromady.

V prvním případě bude CMI zprostředkovávat prodej inzerce v tištěných novinách The New York Times a International Herald Tribune (tato značka na podzim zanikne a nahradí ji mezinárodní edice New York Times) a na webu NYTimes.com, v druhém případě půjde o inzertní prostor v televizi BBC World News a webech BBC.com, LonelyPlanet.com či TopGear.com.

Česká reklama na příslušných webech se zobrazuje návštěvníkům z Česka. BBC.com, která reklamu prodává od listopadu 2007, má v regionu EMEA 15 milionů návštěvníků a 195 milionů zobrazených stránek měsíčně. International Herald Tribune prodává v regionu Společenství nezávislých států a střední a východní Evropy necelých 2.700 výtisků na vydání, web navštíví 290.000 unikátních uživatelů.