Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Na český trh vstupuje řetězec Action, staví na momentu překvapení

Nizozemská síť čtvrtinu sortimentu prodává za míň než 25 Kč a dvě třetiny neustále mění.

Prodejna řetězce Action v Hradci Králové

Prodejna řetězce Action v Hradci Králové

Prodejna řetězce Action v Hradci Králové

Prodejna řetězce Action v Hradci Králové

Prodejna řetězce Action v Hradci Králové

Prodejna řetězce Action v Hradci Králové

Diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 27. srpna své první dvě české prodejny v Hradci Králové a v Kladně. Další tři mají v září následovat v Moravskoslezském kraji, konkrétně ve čtvrtek 3. září v Opavě (v nákupním centru S1 Center Opava) a ve Frýdku-Místku (v obchodním centru Paráda Shopping) a 10. září v Ostravě (v nákupním centru S1 Center Ostrava). Řetězec Action startoval v roce 1993 v Nizozemsku, nyní má po Evropě už přes 1.600 obchodů. Působí v osmi zemích Evropy, kromě domovského Nizozemska i v Belgii, Lucembursku, Německu, Rakousku, Polsku, ve Francii a teď i v Česku.

„Česko je pro nás zajímavou destinací. Sousedí s trhy, kde už působíme, a tudíž se dá snadno integrovat do našeho dodavatelského řetězce. Zároveň se jedná o ekonomicky silnou zemi s dobrou infrastrukturou a zákazníky, kteří sice při nakupování zohledňují výhodnost ceny, ale oceňují také kvalitu produktů. Proto věříme, že si tuzemští zákazníci koncept Action založený na nízkých cenách a dynamickém obměňování sortimentu oblíbí,“ přibližuje šéf řetězce Sander van der Laan.

„Obě první prodejny jsou skvělým východiskem pro náš vstup na tuzemský trh. Nacházejí se v lokalitách s rozmanitým maloobchodním prostředím a nabízejí moderní prostory s dostatkem parkovacích míst,“ chválí si Monique Groeneveld, generální ředitelka společnosti pro rozvoj na nových trzích, která je momentálně zodpovědná působení sítě Action na českém trhu.

Action nabízí škálu víc než 6.000 produktů, přičemž aspoň 1.500 z nich stojí míň než 25 Kč. Klíčovou součástí konceptu Action je moment překvapení. Dvě třetiny sortimentu se neustále mění, přičemž každý týden je v prodejnách představeno 150 nových položek. Nabídka tvořená produkcí 350 známých a 70 privátních značek sestává ze 14 kategorií, a to dekorace, kutilství, hračky a zábava, papírnictví a hobby, multimédia, domácnost, zahrada a outdoor, praní a čištění, jídlo a pití, osobní péče, domácí mazlíčci, sport, oblečení a textilie.

„Podobně jak jiné firmy, i my jsme museli své letošní plány přizpůsobit situaci s covid-19. Nyní však úspěšně naplňujeme původní plán naší expanze v Česku a v krátké době zde otevřeme celkově pět našich prodejen,“ shrnuje ředitel van der Laan. Každá z tuzemských prodejen Action bude mít kolem 15 zaměstnanců, celkově bude v Česku pro Action pracovat zhruba 100 lidí.