Na CNN Prima News bude moderovat Půr z Info.cz

Šéfredaktor Michal Půr se bude střídat s Pavlínou Wolfovou v moderování večerních 360°.

Michal Půr ve studiu CNN Prima News. Foto: TV Prima

Michal Půr v televizi CNN Prima News. "Zájem o ni roste. Pro mě je to první televizní zkušenost, takže k tomu přistupuji s velkou pokorou,“ říká. Foto: TV Prima

Mezi moderátory zpravodajské televize CNN Prima News se od května přidá Michal Půr, šéfredaktor názorového webu Info.cz. Bude se s Pavlínou Wolfovou střídat v moderování večerního pořadu 360°, který se zabývá hlavními událostmi dne. Pořad se vysílá každý všední den od 20.15 a od května se prodlouží z jedné hodiny na dvě. „Michal Půr má svůj pohled na svět, argumentační dovednosti a kultivovaný projev,“ doufá v obohacení programu šéfredaktor a publicistiky CNN Prima News Pavel Štrunc. Jemu Půr v minulosti šéfoval právě na webu Info.cz.

Mezi další čerstvé posily patří Roman Pistorius na pozici editora Hlavních zpráv, který do roku 2012 působil jako moderátor Událostí na České televizi, pak se vrátil na Novu a následně pracoval v Seznam Zprávách a v Mafře, a reportérka Dominika Janochová z konkurenční televize Nova.

Rok od startu

CNN Prima News si 3. května připomene rok od svého startu. V březnu dosáhla podílu na sledovanosti 0,75 % v obecné cílové skupině diváků starších 15 let. Nejsledovanějším letošním pořadem bylo rozloučení s princem Philipem v sobotu 17. dubna, který sledovalo 233.000 diváků při podílu 9,7 %. Následovala Partie Terezie Tománkové s prezidentem Milošem Zemanem z minulé neděle 25. dubna (měla 208.000 diváků a podíl 9,9 %) a Hlavní zprávy z 18. dubna (120.000 diváků a podíl 3,2 %). Všechny ostatní pořady měly pod 100.000 diváků.

Televize Prima svůj zpravodajský projekt pojímá jako multiplatformní, sleduje tedy i návštěvnost webu CNNPrima.cz. Ten se po roce dostal mezi čtyři nejnavštěvovanější zpravodajské weby na českém internetu, v březnu přivítal bezmála 3,8 milionu uživatelů. Celkový zásah CNN Prima News v televizi, na webu a Facebooku vyčísluje Prima na 7,7 milionu lidí měsíčně.

„Na webu chceme dát více prostoru také osobitějšímu obsahu, a proto budeme posilovat rubriku s komentáři a názory členů redakce i výrazných autorů mimo redakci. V budoucnu bychom na webovém portálu rádi dali prostor speciálním pořadům, zaměřili se na podcasty a také bychom chtěli umožnit silnější interakci se čtenáři prostřednictvím internetových diskusí,“ plánuje Tomáš Večeřa, Štruncův zástupce.