Zhruba 20 nových pořadů a bloků uvádí postupně do svého vysílání Český rozhlas Dvojka, druhý celoplošný programový okruh veřejnoprávního rádia. Své pořady v novém programovém schématu dostali Halina Pawlowská, Jan Čenský, Václav Kopta či Miroslav Žbirka. Pawlowská se střídá s Janem Kovaříkem od pondělí do neděle hodinu po poledni, Čenský o nedělích od 9 do 10 vede rozhovory s dvojicemi, Kopta potom od 10 do 11 hraje skladby ze zlatého fondu, Žbirka o sobotách od 10 do 11 bude pouštět písničky, které má rád, a naváže tak na někdejší podobný pořad s Karlem Gottem. Ranní prime time Dvojky od 6 do 8.30 od pondělí do pátku patří Daliboru Gondíkovi. všední dopoledne od 11 do 12 rozhovorům s hosty Stáni Lekešové a Terezy Kostkové.
Programový ředitel Českého rozhlasu Ondřej Nováček Dvojku v kontextu ostatních stanic charakterizoval jako „srdce Českého rozhlasu“, „dámu v nejlepších letech“.
Od programových novinek si vedení rozhlasu slibuje zvýšení poslechovosti Dvojky, mimo jiné mezi „mladšími“ posluchači, což v tomto případě znamená od 45 let výš. V úterý večer to na vůbec prvním plesu Dvojky v Národním domě na Vinohradech v Praze řekl generální ředitel rozhlasu René Zavoral. Ideální by podle něj bylo, kdyby se Dvojka ještě za jeho působení vrátila k půlmilionové poslechovosti. Teď má 288.000 posluchačů denně.
K větší poslechovosti má Dvojce pomoci i marketingová kampaň, která by měla běžet v dubnu, květnu a červnu. Zahrne televizi, kino i tisk a k dosavadnímu sloganu Rádio, které vás baví přidává claim Na Dvojce si vyberete. Kampaň nese název Casting osobností a s Českým rozhlasem ji vytvořila agentura Proximity Prague. Spoty natočil režisér Jakub Sommer v produkci Bistro Films, za kamerou stál Antoan Pepelanov.