Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Na Fandu půjde od října 1 % reklamních investic do rodiny kanálů Nova

Televize Nova nechá v průběhu října elektronicky měřit sledovanost svého nejmladšího kanálu Fanda, který odstartoval 14. července, a spolu s tím mírně pozmění rozložení reklamního zásahu, potažmo investic do reklamy.

Namísto současného rozdělení komerčních GRP (gross rating points, zásah jednoho procenta cílové skupiny) v poměru 85:15 mezi hlavním kanálem Nova a tematickým Nova Cinema to od 1. října bude v cílové skupině 15+ (diváků starších 15 let) v poměru 84:15:1 na kanálech Nova, Nova Cinema a Fanda. Ty vysílají volně, ostatní dva - Nova Sport a lokální verze hudební MTV - jsou placené, kódované.

Nova to v těchto dnech sdělila obchodním partnerům.