Na klíčové pozice ve VMLY&R nastoupili Coufal, Sýkora a Janečková

Tomáš Coufal přišel v srpnu, Tereza Janečková v dubnu, Tomáš Sýkora povýšil v červenci.

Tým kreativní agentury VMLY&R se rozrostl o nové posily na klíčových pozicích ve strategii, kreativě a ve vedení týmů. Na pozici account director nastoupil Tomáš Coufal, který přešel z organizace pořádající běžecké závody RunCzech a od srpna v agentuře vede tým specializovaný na sportovní marketing. Strategický tým od července řídí Tomáš Sýkora, který dosud ve VMLY&R pracoval na pozici strategy planner. Kreativní tým v roli creative lead už v dubnu posílila Tereza Janečková.

Tomáš Coufal

Tomáš Coufal

Coufal se v čele týmu zaměřeného na sportovní marketing má kromě řízení rozběhnutých projektů věnovat hlavně rozvoji konceptu běžeckých závodů RunTour, který patří mezi vlastní projekty VMLY&R. V minulosti se Coufal podílel na rozšíření značky RunCzech za hranice Česka, spolupracoval na kampaních All runners are beautiful nebo vytvářel společně s Evropskou atletikou novou strategii pro evropské atlety v silničním běhání, včetně vytvoření konceptu silničního běhu The Battle of the Teams, který má za cíl zatraktivnit individuální sport pomocí týmového pojetí maratonu.

Tomáš Sýkora

Tomáš Sýkora

Sýkora pokračuje na novém postu head of strategy v dosavadní práci na brandové strategii pro Českou spořitelnu a zaměří se nově i na ostatní klienty. Jako hlavní stratég se má věnovat strategickému rozvoji klientů napříč portfoliem agentury. Kromě vedení týmu stratégů pomáhá posílit specializovaný tým na digitální komunikaci. Sýkora se podílel mimo jiné na kampani pro Českou spořitelnu Nechám si a na letošní kampani k odstartování nové komunikační platformy České spořitelny Silnější.

Tereza Janečková

Tereza Janečková

Janečková vede specializovaný tým designérů pracující pro klienta z oblasti tabákového průmyslu. V minulosti se jako idea maker a designér zapojila do projektu ekologa Petra Kukly a podílela se mimo jiné na návrhu a vývoji alternativního popelníku, který má řešit problém s nedopalky cigaret ve městech. Janečková má zkušenosti z agentur Havas a Proximity, v posledních letech pracovala jako senior art director pro značky Mana a BMW. Založila vlastní značku CocoKarl, která produkuje domácí vajíčka od slepic z volného výběhu. Je také autorkou návrhu mobilního kurníku, který umožňuje eticky chovat slepice v prostředí měst.