Petr Cichoň, zakladatel sítě rychlého občerstvení Bageterie Boulevard a majitel společnosti Crocodille, přichází s novým konceptem 360pizza. Jde o nový typ restaurace, kde si zákazník v bezobslužném kiosku může sestavit pizzu podle vlastní chuti, kterou mu pak obsluha připraví a vydá nejpozději do šesti minut, tedy 360 vteřin. První kamenná restaurace otevřela na dejvickém Vítězeném náměstí - na „Kulaťáku“ - v Praze. Možné je též objednání online s doručením do 30 minut. Rozvoz funguje zatím po Praze 6 a zajišťují ho sama firma, stojí 39 Kč.
V samoobslužném kiosku si lze vytvořit svoji vlastní pizzu, nebo si vybrat z nabídky tradiční neapolské pizzy. Objednávku jde pak zaplatit kartou nebo elektronickou stravenkou. Ingredience na pizzu pocházejí z regionů Apeninského poloostrova. Kromě pizzy jsou v nabídce římské pinsy, italské dezerty, polévky, saláty, snídaně a také italské pivo Morretti, víno či káva.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
