Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Na Letgo koupíte taky auta, říká kampaň od VCCP

V Česku a Chorvatsku běží kampaň mobilní inzertní služby, s českým hlasem z Top Gearu.

Nová kampaň inzertní služby Letgo se zaměřuje na možnost díky aplikaci snadno prodávat nebo kupovat kromě jiného i auta. Upozorňuje na snadné využití chatu, který celou komunikaci usnadňuje a zrychluje. V době spuštění kampaně je aut v databázi 40.000. Kampaň běží od 29. září v Česku a v Chorvatsku. Pilířem je televize, doplněna onlinem, včetně kratších formátů, a rádiem. Připravila ji VCCP, která komunikaci Letgo připravuje od samého startu aplikace v Česku.

V podzimní kampani se představí dva spoty. Byly režírovány Janem Švejkarem, produkci zajistil Stink. Ve voiceoveru zazní Zbyšek Horák, který propůjčil svůj hlas i jednomu z protagonistů v česky dabovaných dílech pořadu Top Gear.

Auta

  • Klient: Letgo
  • Značka: Letgo
  • Kreativní agentura: VCCP
  • Režie: Jan Švejkar
  • Produkce: Stink
  • Voiceover: Zbyšek Horák
  • Mediamix: televize, online, rádio