Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Na Maledivy skrz akvárium. ING propaguje spořicí konto

K předsevzetím začátkem roku patřívá snaha o větší spoření, v návaznosti na to ING Bank přichází s novou kampaní na své spořicí konto. Komunikaci připravila divize McQueen z agenturní rodiny McCann Prague. “Vytvořili jsme kampaň postavenou na vztazích, ve kterých se zhlédne každý. Navazuje tak na naši předchozí komunikaci. Ukázali jsme, že ING není pouze banka, ale je i důvěryhodný partner. Nyní pomáhá dosáhnout více ve všech aspektech života a získává pro své zákazníky více peněz, aby se mohli postarat nejen o sebe, ale i o své nejbližší,” přibližují koncept Razvan Capanescu a Jiří Horut z kreativního týmu.

V televizním spotu jsou opět vidět protagonisté z části předchozí komunikace. Potkávat je nyní bude možné kromě televize i na internetu a sociálních sítích, a to na dalších doplňujících formátech s mikrocílením na různé cílové skupiny.

Eliška a Zbyněk vyrážejí na Maledivy

  • Klient: ING Bank
    • Head of communications & brand experience: Nik van Dam
    • Marketing director: Michaela Edgerley Šťovíček
  • Značka: ING Bank
  • Produkt: ING Konto
  • Agentura: McCann Prague
  • Chief creative officer: Razvan Capanescu
  • Group creative director: Jiří Horut
  • Art director: Jiří Horut, Hayley Smith
  • Copywriter: Hana Studeničová, Aidan Whitley
  • Account director: Hana Prokopová, Jaroslav Malina
  • Account manager: Eliška Menclová, Iva Nyklesová
  • PR Officer: Alice Reindlová
  • Produkce: Armada Films
  • Režie: Matěj Šámal
  • Editor: Petr Mrkous
  • DOP: Jan Cabalka
  • Producent: Filip Sirový
  • Fotograf: Patrik Klema
  • Nasazení: od 7. února 2019