Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Hannah má na marketing Jana Štiku, obchod řídí Jaroslav Červinka

Jan Štika

Jan Štika

Distributorskou firmu Outdoor Concept, do jejíhož portfolia spadají české outdoorové značky Hannah a Rafiki, se začátkem léta posílil Jan Štika. Nastoupil na pozici brand managera a jeho zodpovědností bude marketingová a obchodní strategie značky Hannah. Vystřídal ve funkci Ivanu Malíkovou, která odešla na mateřskou. Štika v minulosti působil v oblasti produkce, marketingu, PR i fundraisingu, v Česku v zahraničí. Řadu let se podílel na organizaci gastronomických festivalů v Německu.

Jaroslav Červinka

Jaroslav Červinka

Na místo obchodního ředitele Outdoor Concept v červnu nastoupil Jaroslav Červinka. Ve firmě má na starost vedení a rozvoj obchodního týmu a je zodpovědný za obchodní strategii značek a dosažené výsledky. Jméno předchozího obchodního ředitele odmítla firma z interních důvodů v médiích zmiňovat v médiích. Červinka od roku 2017 pak působil jako business development manager firmy Rückl Crystal. Předtím dělal obchodního ředitele Moseru, začínal jako produktový manažer firmy A-Keramika.