Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Hannah má na marketing Jana Štiku, obchod řídí Jaroslav Červinka

Jan Štika

Jan Štika

Distributorskou firmu Outdoor Concept, do jejíhož portfolia spadají české outdoorové značky Hannah a Rafiki, se začátkem léta posílil Jan Štika. Nastoupil na pozici brand managera a jeho zodpovědností bude marketingová a obchodní strategie značky Hannah. Vystřídal ve funkci Ivanu Malíkovou, která odešla na mateřskou. Štika v minulosti působil v oblasti produkce, marketingu, PR i fundraisingu, v Česku v zahraničí. Řadu let se podílel na organizaci gastronomických festivalů v Německu.

Jaroslav Červinka

Jaroslav Červinka

Na místo obchodního ředitele Outdoor Concept v červnu nastoupil Jaroslav Červinka. Ve firmě má na starost vedení a rozvoj obchodního týmu a je zodpovědný za obchodní strategii značek a dosažené výsledky. Jméno předchozího obchodního ředitele odmítla firma z interních důvodů v médiích zmiňovat v médiích. Červinka od roku 2017 pak působil jako business development manager firmy Rückl Crystal. Předtím dělal obchodního ředitele Moseru, začínal jako produktový manažer firmy A-Keramika.