O zakázku Úřadu vlády ČR na kreativu kampaně na podporu očkování proti covidu mají zájem celkem čtyři agentury.
„V rámci jednacího řízení bez uveřejnění jsme oslovili přímo pět dodavatelů z řad renomovaných agentur. Dnes do 15 hodin, kdy končila lhůta k podání nabídky, jsme obdrželi čtyři nabídky,“ sdělil Médiáři ředitel komunikace Úřadu vlády Vladimír Vořechovský. Následovat má posouzení splnění podmínek účasti a hodnocení nabídek, které provede komise složená se zástupců Úřadu vlády a ministerstva zdravotnictví.
„Počet obdržených nabídek svědčí o tom, že ze strany mediálních agentur je o zakázku zájem, přestože výše nabídkové ceny je zastropována na částku 3.500.000 Kč bez DPH. Po vyhodnocení nabídek a výběru vítězného dodavatele bude Úřad vlády oficiálně informovat o výsledku zadávacího řízení a představí vítězný návrh celé kampaně,“ informoval Vořechovský.
Takto vybraná kreativa pak bude do médií nasazena ve spolupráci s nákupčím mediálního prostoru, kterého další zakázkou vybere ministerstvo zdravotnictví.
Stát má mít brzy také k dispozici návrhy vzešlé z dobrovolné iniciativy Cesta ven. Ta v první půli ledna uspořádala hackathon a za pomoci odborné komise složené z předních osobností českého marketingu vybrala tři nejlepší návrhy. Iniciativa Cesta ven zahrnuje Asociaci komunikačních agentur (AKA), Asociaci public relations (APRA), Českou eventovou asociaci (ČEA) a experty na komunikaci. Ti v průběhu prosince spojili s cílem společně zdarma připravit funkční kampaň na podporu očkování proti covidu. Výstupem byl spot založený na verších Jiřího Wolkera, v televizích se objevil mezi svátky.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
