Na rádio BBC přichází agresivnější reklama: Lagardere prodává rubriky a rozhovory

Prodejce reklamy Regie Radio Music z koncernu Lagardere začal ve vysílání rádia BBC v rámci Studia Zet a na portálu Zet.cz nabízet kromě klasických spotů, respektive bannerů další formy reklamy: tvorbu pořadů na míru klienta nebo partnerství a sponzoring relací.

„Klientům nabízíme například možnost ztotožnit se s určitým specifickým obsahem, nebo vytvořit originální specializované pořady a články na míru k tématům relevantním pro cílovou skupinu a to v koprodukční spolupráci,“ uvedl Martin Nováček, obchodní ředitel RRM. Stanice má aktuálně 25 tisíc posluchačů denně, převážně mužů, vzdělanějších, s vyššími příjmy.

Na rádiu BBC si tak jde koupit až jedenapůlminutový rozhovor či rubriku s vlastním obsahem, vysílá se jednou denně buď v dopoledním bloku mezi 8. a 11. hodinou, nebo v odpoledním od 13. do 16. hodiny. Týdenní cena za ráno je 13.500 Kč, za odpolední 10.000 Kč. Balíček 42 spotů týdně (6 denně, 1 do hodiny) se přitom prodává za 17.640 Kč, totéž množství sponzorských vzkazů u populárních kurzů angličtiny stojí 25.000 Kč.

Uspořádání, kdy inzerent za své peníze určuje či ovlivňuje obsah relací, kontrastuje s uspořádáním za předchozího provozovatele BBC Radiocom, tedy místní dceřiné firmy britské veřejnoprávní korporace BBC, a spolupráce s Českým rozhlasem.