Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Na Sexistické prasátečko aspiruje 96 reklam

Veejnost může do 31. října hlasovat o nejsexističtější reklamě za uplynulý rok.

  • ČTK
  • 02. 10. 2015 09:27
Mezi nominovanými je i letošní kampaň značky Klenoty Aurum

Mezi nominovanými je i letošní kampaň značky Klenoty Aurum

Veřejnost může od 1. října hlasovat v sedmém ročníku soutěže o nejsexističtější českou reklamu. O anticenu Sexistické prasátečko se uchází 96 reklam. Veřejnost může hlasovat na webu soutěže do 31. října. Slavnostní vyhlášení výsledků bude 6. listopadu. Uvedli to organizátoři z hnutí Nesehnutí.

Lidé mohli své tipy do soutěže posílat od května do úterní půlnoci. Z nominovaných reklam vybírá vítěze anticeny jak veřejnost, tak odborná porota. V ní zasednou pracovníci z genderové oblasti, reklamní i mediální osobnosti.

Vedle Sexistického prasátečka spustilo hnutí Nesehnutí web NEsexismu.cz, na kterém mohou lidé poslat podnět úřadu a firmě na konkrétní sexistické reklamy.

Loni si anticenu Sexistické prasátečko vysloužila zlínská ČSSD a od patnáctičlenné poroty odborníků na marketing havířovská TOP 09. Jde o předvolební reklamy, které využily jako dominantní prvek části nahého ženského těla. Lidé a experti vybírali z více než stovky reklam, na předních pozicích se umístily politické strany. Politické reklamy jsou i v letošním výběru.