Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Na shortlistu ceny za PR Lemur letos je 111 prací

Nejvíc prací ve finálovém výběru mají agentury Ogilvy, AMI Communications, Bison & Rose.

Lemur

Letošní nová podoba trofeje ceny Lemur

Čtrnáctý ročník oborové soutěže Česká cena za public relations, kterou Asociace public relations agentur (APRA) letos poprvé pořádá pod názvem Lemur, zná své finalisty. Sedm komisí celkem ze 48 odborníků na public relations a komunikaci z agentur, firem a státních a neziskových organizací ohodnotilo 251 přihlášek celkem 123 projektů, ve kterých letos dominuje agentura Ogilvy (39) s nejvyšším počtem přihlášek, následuje agentura Bison & Rose (24) a AMI Communications (15). Z prvního kola hodnocení se do finále probojovalo 111 prací, z nichž nejvyšší počet nominací získala agentura Ogilvy (20) následovaná agenturami AMI Communications (11) a Bison & Rose (10).

Nejlepší projekty budou vyhlášeny a oceněny na slavnostním ceremoniálu 4. června v prostorách Centra současného umění Dox v Praze. „Na slavnostním večeru budou v každé kategorii z pětice nominovaných finalistů vyhlášena první tři místa, ocenění Absolutní vítěz a také udělíme ocenění za přínos oboru public relations. Letošní vyhlášení proběhne v novém formátu a novém prostoru,“ připomněl Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA zodpovědný za soutěž Lemur.