Na Slovensku startuje „slevomat“ Zlavostroj.sk

„Raketový růst a výborné obchodní výsledky slevomatů v České republice byly pro nás inspirací,“ potvrzuje jeden ze zakladatelů Stanislav Tomko. Zlavostroj.sk spouští se svým kamarádem Danielem Kolárikem.

Billboard Zlavostroj.sk (zdroj: Media Tribune)

Billboard Zlavostroj.sk (zdroj: Media Tribune)

Na 11. ledna 2011 ohlásil svůj oficiální start nákupní portál Zlavostroj.sk, který sám sebe označuje jako „první celoslovenský ‚slevomat‘ na Slovensku“.

Obchodní zastoupení už otevírá ve všech krajských městech. „V praxi to znamená, že již od 11. ledna mohou na Zlavostroj.sk nakupovat spotřebitelé z celého Slovenska, a svou slevu budou moci uplatnit přímo ve svém kraji,“ uvedl dvaatřicetiletý Daniel Kolárik, jeden ze zakladatelů serveru, který má patnáct let obchodních zkušeností v USA, Evropě i Asii.

Po vzoru amerického Grouponu na českém internetu dosud vzniklo na osmdesát slevových serverů a řada dalších, které jejich nabídky agregují. Také Slováci už servery hromadného nakupování mohou využívat, včetně tamějších verzí verzí Zlavomat.sk či Zabagatel.sk českých serverů SlevomatZapakatel i agregátorů jako jsou LacnejšieSlužby.sk.

„Raketový růst a výborné obchodní výsledky slevomatů v České republice byly pro nás inspirací,“ potvrzuje jednatřicetiletý Stanislav Tomko, druhý ze zakladatelů, jinak spolumajitel finančně-poradenské firmy Rechka & Tomko, se zkušenostmi ze stejně zaměřené společnosti Accenture.

„Za projektem Zlavostroj.sk stojí dva kamarádi, kteří se poznali již na střední škole na studijní stáži ve Spojených státech. Přestože se jejich profesní dráhy poté na několik let rozešly, společný podnikatelský záměr je letos znovu svedl dohromady,“ přiblížila Aneta Kolínská z agentury Media Tribune, která Zlavostroji dělá PR.

„Portfolio zboží a služeb, které lze nově pořídit na portálu Zlavostroj.sk se slevami až 90 %, je opravdu široké – od gastronomických služeb, přes sportovní či relaxační aktivity, cestování a ubytování, až po nejrůznější zážitky, které zprostředkovávají specializované agentury,“ vyjmenovává Tomko.

Standardem je propojení s Facebookem i Twitterem.

Spuštění serveru Zlavostroj.sk napomůže údajně „masivní“ reklamní kampaň – především na internetu, v rádiu a na billboardech po celém Slovensku.

Sdílejte