„Když vám někdo řekne, že Kaufland je jen pro starý, pošlete ho za námi, přesvědčíme ho o opaku,“ tvrdí digitální kreativní agentura Story tlrs, která jako jedna z prvních oslovuje generaci Z způsobem jí vlastním – vtipnými videi na TikToku.

Ve videích dominuje humor a nadsázka
Obsah (téměř) bez zábran
Cílem komunikace bylo přiblížit se mladší cílové skupině a vymanit Kaufland ze stereotypu „vždyť tam nakupují jen důchodci“. Story tlrs zobrazují Kaufland jako progresivní brand, který jde s dobou, reaguje na aktuální trendy a nebojí se udělat si legraci i sám ze sebe. V popředí není značka, ale humor. „Nechtěli jsme před uživateli TikToku vystupovat jako korporátní profil, ale jako jedni z nich,“ říká kreativní ředitel agentury Jiří Markvart.

Zapojení TikTok trendů a reálných situací ze života
@kauflandcesko Znáte ten pocit? 😜 #fitnessmotivation #chocolatelover #vegetablefun
@kauflandcesko Která sladkost byla vaše oblíbená? 🤩 #90s #kauflandcesko #fyp #foryoupage
@kauflandcesko Ať kráčí po žluté nebo červené, správný Čech se pozná na kilometry! 😂 🇨🇿 #kaufland #kauflandcesko #turista #fyp #chelaluna #trending
Autenticky a s humorem
Autenticita je alfou i omegou TikToku. A tomu se musí přizpůsobit i obsah – videa jsou natáčena na mobil, využívají trendové filtry, vtipné skeče, parodii a tiktokery nebo mladé herce v rolích protagonistů. Spojovacím prvkem je nakupování a jídlo, produkty ale na sebe nestrhávají přílišnou pozornost, jsou spíše přirozenou součástí videí. TikTok je z hlediska obsahu snad nejspecifičtější platformou, agentura Story tlrs ale na tento vlak rychle naskočila a stala se tak jednou z prvních na českém trhu, které na této síti pravidelně komunikují.
Give me some numbers
Už za pět měsíců narostl počet sledujících o 225 %, aktuálně je jich na profilu přes 50.000. Jedno video má průměrně 1,34 milionu zhlédnutí a 23.500 lajků. Že obsah hraje na notu generace Z, potvrzuje i spousta komentářů typu „POV: ten pocit, když si až potom uvědomíš, že je to reklama“.

Komentáře od uživatelů
V rámci týmu kreativní agentury Story tlrs působí na pozici idea makera a copywritera Katarína Sliacka. Account managerem a zároveň video makerem je Mikuláš Novák, přičemž key account managerkou je Nicole Svobodová. Na výstupy dohlíží kreativní ředitel Jiří Markvart.
Text vychází v rámci placené spolupráce se skupinou Near & Dear Group

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
