Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Na třetí V pitchi fest se těší i Jaromír Soukup

Kampaň festivalu kapel tvůrců reklamy má spot od Yo’ Mama s ukázkami známých pořadů.

V pitchi fest, výroční dostaveníčko kapel členů reklamních agentur, se dožívá třetího ročníku. Za samotným festivalem i kampaní stojí skupinka nadšenců z agentury WMC Grey. V pitchi fest, který letos proběhne 24. října v pražské Radosti, se prezentuje jako hudebně-mírový reklamní festival. V kampani pracuje opět s podobností frekventovaného marketingového pojmu pitch a časté fráze mimo jiné z tuzemské popkultury.

„Letošní kampaň je trochu přímočařejší. Dámský motiv jsme vyvážili i pánskou verzí, abychom byli dostatečně genderově vyvážení,“ podotýká k vizuálům letošního konceptu David Suda, šéf tvůrčího týmu akce i kampaně. Ta má i spot šířený online. Postarala se o něj produkce Yo’ Mama, která video vytvořila od návrhu po finální zpracování.

V pitchi fest: Žena (WMC Grey)

V pitchi fest: Žena (WMC Grey)

V pitchi fest: Muž (WMC Grey)

V pitchi fest: Muž (WMC Grey)

V pitchi fest: Plakáty, placky, samolepky (WMC Grey)

V pitchi fest: Plakáty, placky, samolepky (WMC Grey)

V pitchi fest #3

  • Značka: V pitchi fest #3
  • Agentura: WMC Grey
  • Produkce: Yo’ Mama
  • Kreativní ředitel: David Suda
  • Mediamix: online, print