Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Na třetí V pitchi fest se těší i Jaromír Soukup

Kampaň festivalu kapel tvůrců reklamy má spot od Yo’ Mama s ukázkami známých pořadů.

V pitchi fest, výroční dostaveníčko kapel členů reklamních agentur, se dožívá třetího ročníku. Za samotným festivalem i kampaní stojí skupinka nadšenců z agentury WMC Grey. V pitchi fest, který letos proběhne 24. října v pražské Radosti, se prezentuje jako hudebně-mírový reklamní festival. V kampani pracuje opět s podobností frekventovaného marketingového pojmu pitch a časté fráze mimo jiné z tuzemské popkultury.

„Letošní kampaň je trochu přímočařejší. Dámský motiv jsme vyvážili i pánskou verzí, abychom byli dostatečně genderově vyvážení,“ podotýká k vizuálům letošního konceptu David Suda, šéf tvůrčího týmu akce i kampaně. Ta má i spot šířený online. Postarala se o něj produkce Yo’ Mama, která video vytvořila od návrhu po finální zpracování.

V pitchi fest: Žena (WMC Grey)

V pitchi fest: Žena (WMC Grey)

V pitchi fest: Muž (WMC Grey)

V pitchi fest: Muž (WMC Grey)

V pitchi fest: Plakáty, placky, samolepky (WMC Grey)

V pitchi fest: Plakáty, placky, samolepky (WMC Grey)

V pitchi fest #3

  • Značka: V pitchi fest #3
  • Agentura: WMC Grey
  • Produkce: Yo’ Mama
  • Kreativní ředitel: David Suda
  • Mediamix: online, print