Na trh přichází Můj bílek, plnohodnotná bílkovina

Můj bílek

Za návrhem jednoduchého packingu a vizuální identity produktu Můj bílek stojí Marek Pařízek

Pražská firma Eggtein, kterou ovládá Milan Karban, uvádí na trh produkt Můj bílek, stoprocentní protein, plnohodnotnou bílkovinu, který kromě vaječného bílku neobsahuje nic jiného – žádné další přísady jako tuky nebo cukry.

“Naší cílovou skupinou jsou všichni, kteří se zajímají o zdravé jídlo, hlídají si příjem živin a potřebují zvýšit podíl bílkovin v potravě,” uvádí Martina Bauerová, bývalá marketingová ředitelka Našeho gruntu, Papei i Pražského řeznictví, která v novém projektu řídí marketing a komunikaci. Také Karban pracoval v potravinářské firmě Papei, zaměřené právě na zpracování vajec – poslední čtyři roky v ní dělal obchodního ředitele. V Eggteinu drží 75 %, Bauerová má 20 %, spolumajitelkou je s 5% podílem i Dita Bočková.

Můj bílek je k dostání v balení po 30 sáčcích, přičemž jeden sáček obsahuje deset bílků z podestýlkových vajec. Je bez příchuti, lze jej tedy přidat do každého jídla. Balení tstojí 1.199 Kč, jeden sáček tedy vyjde na 40 Kč. Novinka se bude prodávat zprvu pouze prostřednictvím e-shopu Mujbilek.cz a v první fázi se jeho prodej bude opírat o sociální sítě a známé tváře.

Můj bílek

Můj bílek se prodává v balení po 30 sáčcích

Můj bílek

Jeden sáček Mého bílku vyjde na 40 Kč

“V současnosti už spolupracujeme s modelkami, běžci extrémních závodů nebo influencery z prostředí fitness. Rovněž použijeme PPC a digitální kampaně. Později se opřeme o výkonnostní marketing a sponzoring sportovců a influencerů,” plánuje Bauerová. Můj bílek nebude jediným projektem firmy Eggtein. Ta momentálně vyvíjí ucelenou řadu produktů z vaječného bílku.