Ostrý start a vstup na český trh ohlásila nová marketingová agentura FutureTales, která funguje pouze online nebo v rámci coworkingových center. Sdružuje na dvě desítky expertů z různých oborů, jako jsou sociální sítě, online i offline marketing, tvorba obsahu, webdesign či PR, a slibuje tak klientům nabídnout komplexní servis pod jednou agenturní střechou. Claim agentury zní v překladu Vaše budoucnost žije v příběhu, který vyprávíte, což má charakterizovat důraz na propojení výkonnostního marketingu a PR s autentickým obsahem spojeným s firemním příběhem každého klienta.
„Doba covidová zcela bortí zažité tendence fungování firem i agentur. Future Tales plave na této vlně a je postavená na konceptu takzvané plovoucí agentury. Nepotřebujeme platit drahé pronájmy prostor, snižujeme náklady i cenu, fungujeme a komunikujeme zejména online, neztrácíme čas dlouhými agenturními mítinky a pro své klienty máme okamžitě k dispozici lidi i nápady z našeho širokého personálního hubu,“ říká šéf a jeden ze zakladatelů Ondřej Vácha, specialista na sociální media a online marketing.
Kromě Váchy patří mezi hlavní tváře a zakladatele agentury PR a influencer manažerka Lucie Hrubá a bývalý novinář a PR manažer Vladimír Michna. Dalšími členy agenturního týmu jsou expertka na sociální sítě a online marketing Anna Kadaníková, webdesignér Jaroslav Mičan, grafik a designér Lukáš Saivera, copywriterka a online marketérka Tereza Zedková, fotografka Michala Rusaňuková nebo kameraman a fotograf Jakub Tichý.
Už teď Future Tales dodávají marketingové a PR služby víc než dvěma desítkám klientů. Mezi největšími jsou české zastoupení automobilky Toyota a Lexus, Hamé, Astratex, Golden Gate CZ, Bitstock.com, Invia nebo Anytime.