Na tuzemský trh vstupuje nový radler pod značkou Limopivo. Využívá estetiku z minulého režimu, konkrétně charakteristické kroužky ze sklenic v pohostinstvích. Novinku vyrábí Pivovar Rychnov Nad Kněžnou ve spolupráci s Podorlickou sodovkárnou. Autorem nového limonádového piva je po stránce produktu i brandu Ondřej Roček a jeho tým. Roček působí v nápojovém byznysu od roku 2001, kde zastával pozice v obchodě i marketingu. Byl spojen se značkami Smirnoff Ice, Jägermeister, Aperol či Staropramen (kampaně s Hynkem Čermákem).
Limopivo se prodává v pěti příchutích (višeň, pomeranč, hruška, ananas, malina), a to ve skleněných lahvích o objemu 0,33 a 0,75 litru nebo jako sudové v objemu 30 litrů. Momentálně je k dispozici v několika vybraných pražských bistrech a restauracích, pivotékách nebo u internetového prodejce Alkohol.cz. Výrobce chystá vstup do dalších e-shopů i do velkoobchodů po celém Česku.
Značka cílí na mladší generaci, která má v oblibě retro, na ženy, které mají rádi alkoholické nápoje (šumivá a tichá vína, spritzy), i muže, kteří ocení plnou sladovou chuť v kombinaci s ovocnými tóny. „Hlavním obchodním cílem značky je vymezit díru, která tady za posledních několik let na trhu s ovocnými pivy vznikla. Je už téměř nemožné najít v této kategorii produkt, který je nejen z kvalitních vstupních surovin, ale i s vyšším obsahem alkoholu. To by měla být kromě perfektního designu a jednoduchého názvu jedna z největších konkurenčních výhod značky Limopivo,“ konstatuje Roček.

Limopivo ananas

Limopivo pomeranč

Limopivo malina

Limopivo višeň

Limopivo hruška

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
