Na trh vstupuje Luxury Travel Digest, spojil časopisy Luxury Travel a Travel Digest

Vydavatelství Luxury Guide International uvádí pololetník, jenž vznikl fúzí dvou magazínů.

Luxury Travel Digest

První číslo magazínu Luxury Travel Digest vychází 9. května

Vydavatelství Luxury Guide International, které zprostředkovaně ovládá Miloš Vančura, uvedlo na trh svůj nový titul, pololetník Luxury Travel Digest. Magazín zaměřený na segment high-end cestování vznikl fúzí původního titulu Luxury Travel a časopisu Travel Digest s dvacetiletou tradicí. Ten vydavatelství Luxury Guide International v zimě převzalo od 1. Distribuční společnosti Amary Zemplinerové. Publisherkou časopisu je Jitka Krulcová, jednatelka vydavatelské firmy Luxury Guide International.

První číslo Luxury Travel Digestu vyšlo 9. května. Časopis o 224 stranách je k dostání v prodejní síti Mediaprint & Kapa, ale primárně sází na přímou distribuci směřovanou k vysokopříjmové klientele hlavně z řad privátních i institucionálních investorů, majitelů firem a top managementu. Přímou a prodejní distribuci doplňuje volná distribuce ve VIP letištních saloncích, pětihvězdičkových hotelech po celém Česku a Slovensku, v restauracích a v prémiových třídách vlaků Leo Express.

„V high-end cestování vidíme velký potenciál a správnost našeho cílení do tohoto segmentu potvrzují i statistiky. Luxusní cestování zaznamenalo v roce 2021 návrat do předcovidového období a insideři trhu očekávají další růst. Obecně se cestuje méně, v nejvyšším segmentu big spenders ovšem naopak více,“ říká publisherka Krulcová. „Region střední a východní Evropy je v cestovatelském businessu aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících a Češi mají na tomto růstu velký podíl. Jejich zájem o naše témata je tedy nezpochybnitelný.“

Luxury Travel Digest vychází v grafice, kterou pro vydavatelství zpracoval art director Tom Garcy. Titulní strana prvního vydání je věnována Švýcarsku, na dalších stranách se objevují destinace jako Sicílie, Dubaj, Japonsko, Zambie, Norsko, ale i Chorvatsko nebo Dolomity. „I do budoucna se chceme věnovat především autentickým reportážím a přinášet cestovatelskou inspiraci v mezinárodní kvalitě,“ doplňuje Krulcová.

S uvedením inovovaného titulu se rozšíří i obsah webu LuxuryGuide.cz. Digitálních portfolio vydavatelství se rozroste též o newsletter o cestování.

Luxury Guide International vydává i další časopisy. Vlajkový titul vydavatelství zaměřený na high-end lifestyle Luxury Guide poprvé vyšel v roce 2001. Další titul Luxury Business je ekonomicky orientovaný magazín se specializací na business portréty, analýzy a rozbory podnikatelských a ekonomických trendů.