
Marcus Krug a Jan Kallista, dvě ze tří hlavních postav reklamní produkce Ad Kolektiv (vpravo Endru)

David Promberger
Pod hlavičkou kreativní filmové skupiny Film Kolektiv vstupuje na reklamní trh nová produkční společnost Ad Kolektiv. Zaměří se především na tvorbu audiovizuální reklamy. V tvorbě reklamních spotů nabízí full servis od kreativy přes kompletní produkci až po postprodukci.
V čele stojí producenti Jan Kallista a David Promberger, do týmu patří i režisér a kameraman Marcus Krug. Do loňska se podílel na internetové One Man Show Kamila Bartoška alias Kazmy a naposledy pracoval na sérii videí Road Trip pro značku Red Bull. Firmu Ad Kolektiv vlastní Kallista společně s filmovými producenty Barborou Dlabajovou, Ondřejem Zimou, Silvií Michajlovou, Pavlem Berčíkem a Karlou Stojákovou.
„Klientům nabízíme nejen zkušenosti z reklamního prostředí, ale také bohaté zkušenosti z velkých filmových produkcí,“ říká producent Kallista. Ten má za sebou kampaně pro korporátní klienty jako Innogy, Škoda Auto, Moneta Money Bank nebo T-Mobile. Promberger přichází z produkční firmy Stink Films a do jeho portfolia patří kampaně pro značky Gambrinus, Pilsner Urquell, Facebook, Samsung, Tesco nebo banky ČSOB a Fio.
Mateřská firma Film Kolektiv vznikla v roce 2013 a na svém kontě má řadu snímků od českých tvůrců i mezinárodních koprodukcí. Stojí také za seriály pro ČT, Netflix, HBO a za dokumentárními filmy a pořady pro děti.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
