Na pražské Vysoké škole ekonomické vznikla nová komunikační agentura Gen. „Je sestavena z mladých kreativců, nejlepších studentů Vysoké školy ekonomické v Praze a jejích absolventů pod vedením ostřílených profesionálů. Vysokoškolské prostředí umožňuje nepřetržitý přísun nové generace, a tím mít agenturu stále mladou,“ uvádějí Zdeněk Vondra a Richard Stiebitz, kteří agenturní tým jako generál, respektive generátor idejí vedou.
Vondra, zakládající člen oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE, současný vedoucí katedry a držitel ceny Josefa Hlávky za přínos a tvůrčí myšlení v oboru, bude fungovat jako výkonný ředitel. Stiebitz, kreativec a majitel Zlatého ohníčku od ADC Czech Republic, se po letité zkušenosti v nadnárodních agenturách - naposledy působil ve Wundermanu - ujme pozice kreativního ředitele.
„Na katedře jsme od začátku věděli, že chceme být vidět a slyšet mezi profesionály z praxe. Krom výuky, do které jsme dávali maximum, jsme celou dobu usilovali i o komerční zakázky, postupně je získávali a dopracovali se k atraktivním klientům. Cítíme se připraveni oficiálně vstoupit na trh jako nová a speciální agentura a v našem kontaktu s mladými nabízíme něco navíc, čím ho můžeme posunout,“ přibližuje Vondra.
„Díky dlouhodobé práci se studenty vím, že mladí možná nemají tolik zkušeností, ale vyznávají vesměs správné hodnoty. Díky kontaktu s nimi jsem snad nezapomněl vnímat právě tyto hodnoty, které jsem měl v jejich věku, a o které může člověk svým okoráním nenápadně přijít,“ doplnil Stiebitz. „V Genu máme směs stálých pozic s čerstvými absolventy a pak je tu odborné prostředí celé VŠE. Možná by tu kreativu nikdo nehledal, ale ona tu je. Jsou tu filmaři, grafici, copywriteři, animátoři.“
Prvním zlomem v zakázkách bylo převzetí marketingové komunikace domovské fakulty, a díky analýze cílové skupiny a kampani Stačí se zeptat se zvýšil počet přihlášek o nebývalých 42 %. Nová agentura generovala rovněž obsah uváděný současně s televizním spotem s Matějem Ruppertem pro Prague City Tourism. Teď Gen pracuje na budování značky popularizační platformy Data & Business, která je projektem skupiny organizací včetně poradenské firmy KPMG, nebo školního business akcelerátoru xPort: „Hlavním úkolem je vdechnout emoci a identitu datové analýze v manažerském rozhodování. Jak to dopadne, zhodnotí návštěvníci příštího KPMG Data Festivalu.“