Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Na VŠE vznikla agentura Gen, pracuje se studenty

Agenturu s mladými tvářemi vedou Zdeněk Vondra a zkušený kreativec Richard Stiebitz.

Na pražské Vysoké škole ekonomické vznikla nová komunikační agentura Gen. „Je sestavena z mladých kreativců, nejlepších studentů Vysoké školy ekonomické v Praze a jejích absolventů pod vedením ostřílených profesionálů. Vysokoškolské prostředí umožňuje nepřetržitý přísun nové generace, a tím mít agenturu stále mladou,“ uvádějí Zdeněk Vondra a Richard Stiebitz, kteří agenturní tým jako generál, respektive generátor idejí vedou.

Zdeněk Vondra

Zdeněk Vondra je v Genu generál

Richard Stiebitz

Richard Stiebitz je v Genu generátor idejí alias kreativní ředitel

Vondra, zakládající člen oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE, současný vedoucí katedry a držitel ceny Josefa Hlávky za přínos a tvůrčí myšlení v oboru, bude fungovat jako výkonný ředitel. Stiebitz, kreativec a majitel Zlatého ohníčku od ADC Czech Republic, se po letité zkušenosti v nadnárodních agenturách - naposledy působil ve Wundermanu - ujme pozice kreativního ředitele.

„Na katedře jsme od začátku věděli, že chceme být vidět a slyšet mezi profesionály z praxe. Krom výuky, do které jsme dávali maximum, jsme celou dobu usilovali i o komerční zakázky, postupně je získávali a dopracovali se k atraktivním klientům. Cítíme se připraveni oficiálně vstoupit na trh jako nová a speciální agentura a v našem kontaktu s mladými nabízíme něco navíc, čím ho můžeme posunout,“ přibližuje Vondra.

Logo nové agentury

Logo nové agentury

„Díky dlouhodobé práci se studenty vím, že mladí možná nemají tolik zkušeností, ale vyznávají vesměs správné hodnoty. Díky kontaktu s nimi jsem snad nezapomněl vnímat právě tyto hodnoty, které jsem měl v jejich věku, a o které může člověk svým okoráním nenápadně přijít,“ doplnil Stiebitz. „V Genu máme směs stálých pozic s čerstvými absolventy a pak je tu odborné prostředí celé VŠE. Možná by tu kreativu nikdo nehledal, ale ona tu je. Jsou tu filmaři, grafici, copywriteři, animátoři.“

Prvním zlomem v zakázkách bylo převzetí marketingové komunikace domovské fakulty, a díky analýze cílové skupiny a kampani Stačí se zeptat se zvýšil počet přihlášek o nebývalých 42 %. Nová agentura generovala rovněž obsah uváděný současně s televizním spotem s Matějem Ruppertem pro Prague City Tourism. Teď Gen pracuje na budování značky popularizační platformy Data & Business, která je projektem skupiny organizací včetně poradenské firmy KPMG, nebo školního business akcelerátoru xPort: „Hlavním úkolem je vdechnout emoci a identitu datové analýze v manažerském rozhodování. Jak to dopadne, zhodnotí návštěvníci příštího KPMG Data Festivalu.“