Na výkonnostní online marketing si T-Mobile vybral GroupM Nexus

Operátor v tendru vybíral původně ze 13 agentur. Vítězná GroupM Nexus střídá Marketup.

Telekomunikační operátor T-Mobile vyhlásil vítěze výběrového řízení na digitální agenturu, která zajistí služby v oblasti výkonnostního marketingu. Stala se jí GroupM Nexus (donedávna H1.cz) z koncernu WPP. Spolupráce odstartuje začátkem ledna 2024 a bude zahrnovat výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, programatický nákup, SEO, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce naopak nebude inzerce na sociálních sítích.

Po pěti letech tak končí spolupráce s dosavadní agenturou Marketup. „Tendr probíhal podle pravidel Férového tendru od 31. července, přihlásilo se celkem 13 agentur a 10 z nich poslalo své credentials. Po sérii jednání dostaly konkrétní zadání agentury Marketup, H1.cz (nyní GroupM Nexus), agentura Kofein a Taste,“ uvedl T-Mobile. „Na základě prezentovaných výstupů jsme se rozhodli pro spolupráci s GroupM Nexus,“ uvedla Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobilu s tím, že „tendr prokázal mimořádnou kvalitu a profesionální přístup všech agentur“.

„Zadání obsahovalo ambiciózní cíle, což nám otevřelo prostor pro kreativní myšlení a hledání různých propojení mezi online marketingovými disciplínami, které vytvoří půdu pro dlouhodobý růst. Hlavním kritériem výběru nebyla jen schopnost navrhnout strategické směrování, ale poznání týmů navzájem,“ doplnila Veronika Burešová, šéfka GroupM Nexus.

T-Mobile letos tendroval také agenturu na digitální komunikaci. Tu bude dál zajišťovat Proboston Creative. V tendru obhájil kontrakt s operátorem, pro něhož dělá už od roku 2014.

Sdílejte