Hosty 15. dílu seriálu Na značky! byli Alena Větrovcová, marketingová manažerka Zátiší Group, a Martin Troup, marketingový ředitel McDonald’s Czech Republic. Diskutovali spolu o kampani značky Knorr z portfolia giganta Unilever.
Kampani se podařilo získat média v hodnotě 3,5 milionu dolarů. Knorr zároveň zaznamenal 19% meziroční nárůst prodejů, brand awareness vzrostla o 2,5 % a význam značky se zvýšil dokonce o 33 % v porovnání s předcházejícím rokem. Značka Knorr se navíc stala v Egyptě díky kampani nejrychleji rostoucí značkou z portfolia Unileveru.
Projekt střešních farem jednoznačně potvrdil, že je mnohem lepší darovat know-how než hotové produkty. Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
