Na značky! Alena Větrovcová a Martin Troup o egyptské kampani Knorru

Jak vypadá vhodná strategie cause marketingu? Jak mohou značky pomáhat, aby to mělo dlouhodobě udržitelný smysl a hlavně efekt? O střešních farmách, které vznikly uprostřed egyptských měst, hovořili Alena Větrovcová ze Zátiší Group a Martin Troup z McDonald’s.

Hosty 15. dílu seriálu Na značky! byli Alena Větrovcová, marketingová manažerka Zátiší Group, a Martin Troup, marketingový ředitel McDonald’s Czech Republic. Diskutovali spolu o kampani značky Knorr z portfolia giganta Unilever.

Kampani se podařilo získat média v hodnotě 3,5 milionu dolarů. Knorr zároveň zaznamenal 19% meziroční nárůst prodejů, brand awareness vzrostla o 2,5 % a význam značky se zvýšil dokonce o 33 % v porovnání s předcházejícím rokem. Značka Knorr se navíc stala v Egyptě díky kampani nejrychleji rostoucí značkou z portfolia Unileveru.

Projekt střešních farem jednoznačně potvrdil, že je mnohem lepší darovat know-how než hotové produkty. Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.