Hosty 18. dílu seriálu Na značky! byli Aneta Martinek, spoluzakladatelka a provozní ředitelka Holek z marketingu, a Ondřej Suchý, marketingový ředitel Modré pyramidy. Povídali si o outdoorové kampani Burger Kingu, která vznikla ve spolupráci s kultovním seriálem Netflixu Papírový dům.
Řetězec rychlého občerstvení Burger King chtěl v Argentině docílit zvýšení počtu stažení své aplikace a dosáhnout většího množství objednávek skrz mobilní telefony. Proto se spojil s populárním seriálem, jehož hlavní zápletku tvoří loupež, a vyzval lidi, aby v ulicích kradli burgery díky technologii NFC v citylightech navázaných na jeho aplikaci.
Pro získání Whopperu zdarma stačilo přijít k billboardu a mobilem s aplikací namířit na obrázek burgeru. Díky NFC burger z venkovní reklamní plochy okamžitě zmizel a objevil se na displeji telefonu. Kampaň s kulturním odkazem a prvky gamifikace způsobila 50% nárůst počtu stažení a 25% průměrný růst mobilních prodejů na provozovnu.
Jak nahlížet na spolupráci fast food řetězce a slavného seriálu? A do jaké míry je vůbec morální koncipovat kampaň na motivu krádeže? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
Ve videoseriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
