Komu patří data, která zákazníci produkují spotřebním chováním? Pokud zákazníci dostanou k dispozici data o svých nákupech, budou se při výběru dalších produktů a služeb chovat uvědoměleji? Co přivedlo lídra trhu k rozhodnutí zpřístupnit veškerá nasbíraná data? A jak je to u projektů, kde se z dat zákazníků stávají produkty?
Ve čtvrtém dílu seriálu Na značky! se sešli Anna Davídková, marketingová manažerka Grand Optical, a Ivan Pukan, který působil jako marketingový ředitel Walmarku, aby společně debatovali nad kampaní S Group z Finska. Tamější družstevní maloobchodní řetězec se rozhodl sdílet podrobná data o nákupech, aby zákazníkům umožnil lepší výběr podložený dostatkem informací. Zaznamenal díky tomu bezmála 14% růst tržeb. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
