Na značky! Anna Davídková a Ivan Pukan o kampani finského řetězce S Group

Komu patří data, která zákazníci produkují spotřebním chováním? Dostanou-li zákazníci data o svých nákupech, budou se při výběru dalších produktů a služeb chovat uvědoměleji? O kampani finského maloobchodního družstva S Group mluvili Anna Davídková z Grand Optical a Ivan Pukan z Walmarku. Uvidíte ve čtvrtém dílu seriálu Na značky!

Komu patří data, která zákazníci produkují spotřebním chováním? Pokud zákazníci dostanou k dispozici data o svých nákupech, budou se při výběru dalších produktů a služeb chovat uvědoměleji? Co přivedlo lídra trhu k rozhodnutí zpřístupnit veškerá nasbíraná data? A jak je to u projektů, kde se z dat zákazníků stávají produkty?

Ve čtvrtém dílu seriálu Na značky! se sešli Anna Davídková, marketingová manažerka Grand Optical, a Ivan Pukan, který působil jako marketingový ředitel Walmarku, aby společně debatovali nad kampaní S Group z Finska. Tamější družstevní maloobchodní řetězec se rozhodl sdílet podrobná data o nákupech, aby zákazníkům umožnil lepší výběr podložený dostatkem informací. Zaznamenal díky tomu bezmála 14% růst tržeb. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.