Na značky! Čeští marketéři budou debatovat nad kampaněmi ze světa

Nový videoseriál přinese každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Natáčí agentura Advertia Digital, moderuje Honza Borýsek.

Moderátorem videoseriálu Na značky je Honza Borýsek

Moderátorem videoseriálu Na značky je Honza Borýsek

Médiář ve spolupráci s českým týmem Contagious a agenturou Advertia Digital uvádí nový videoseriál Na značky. Nabídne pohledy a hodnocení vybraných světových kampaní z databáze Contagious od českých marketérů. Nad jednou kampaní se vždy sejdou dva marketéři, na kampaně ze zahraničí se jich bude ptát Honza Borýsek, zakladatel a šéf agentury Advertia Digital. Nový díl vyjde vždy ve čtvrtek na Médiáři.

„V Reklamní katovně hodnotí kreativci z branže, většinou z agentur, nové kampaně z českých luhů a hájů. Ve videocastu Na značky se naopak diskutuje o kampaních, které aktuálně rezonují v globální marketingové komunitě. A určitě může v řadě takových případů vyvstat i otázka, zda a jak by něco takového fungovalo také v Česku,“ říká Míla Knepr z týmu Contagious. „Videocast Na značky vzniká proto, abychom naplňovali snahu a přesvědčení všech marketérů, kteří věří, že lidi si zaslouží lepší marketing. A jak jinak zlepšovat a kultivovat marketing, než se nechat inspirovat, hledat nové myšlenky a nápady,“ doplňuje.

„Spolupráce s Contagious vznikla spontánně. Spojuje nás nadšení z kreativity, inovací a reklamy, marketingová šeď nás nebaví. Volnými brainstormingy jsme tak společně dospěli ke konceptu Na značky. Věřím, že by mohl zaujmout nejen marketingovou komunitu,“ říká Honza Borýsek, moderátor nového formátu. Formát je koncipován jako rychlý a snadno konzumovatelný, proto bude mít každý jeho díl kolem deseti minut. Tematicky se bude dotýkat reklamy i obsahu.

„Obsáhlá databáze Contagious léta zaznamenává, třídí a analyzuje kampaně z celého světa. Je jedním ze vzorů naší Národní galerie reklamy, tedy databáze prací českých odborníků. Tu v Médiáři budujeme pro tuzemskou marketingovou komunitu. Přirozeně nás tedy zajímá i to, jak marketéři z Česka nahlíží na tvorbu svých zahraničních kolegů. Proto novému formátu, který vhodně doplňuje náš stávající obsah, rádi poskytujeme prostor,“ podotýká šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust.