Na značky! Eva Kozarová a Tomáš Prouza o kampani Vídně na OnlyFans

Lze nějak napravit algoritmy, které nerozeznají pornografii od umění? Jaký manévrovací prostor mají v oblasti propagace kulturní instituce, když v digitálním věku potřebují upozornit na své atrakce, které mnohdy odhalují až příliš? O lehce kontroverzní kampani vídeňského turistického centra debatovali Eva Kozarová z Bomma a Rückl a Tomáš Prouza ze Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Uvidíte v devátém dílu seriálu Na značky!

V devátém dílu seriálu Na značky! se setkali Eva Kozarová, marketingová ředitelka skláren Bomma a Rückl, a Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, aby diskutovali o netradiční kampani turistického centra Vienna Tourist Board.

Vídeňské galerie a zdejší umělecká díla patří k největším lákadlům města jako cestovatelské destinace. Není proto divu, že tamnímu turistickému centru došla trpělivost s neúprosnou cenzurou ze strany algoritmů na sociálních sítích a na protest si založilo účet na platformě OnlyFans, aby tam mohlo v celé své kráse vystavovat „odvážné umění“, které se nachází ve sbírkách rakouské metropole.

Chcete se dozvědět podrobnosti kolem tohoto měsíčního experimentu? Nebo uvažujete o metamorfózách umění v digitálním prostředí a možnostech monetizace sféry tvorby a kultury v obecné rovině? Zajímá vás, co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.