Hosty desátého dílu seriálu Na značky! byli Irena Terichová, online marketing manager D.A.S poskytující právní ochranu, a Jiří Caudr, marketingový ředitel technologicko-konzultační společnosti Trask. Debatovali spolu o kampani švédské streamovací platformy Draken Film přidružené ke Göteborskému filmovému festivalu.
S rozšiřujícím se výběrem co sledovat přibývá i nekvalitního obsahu, k němuž mnozí snadno, rychle a často tíhneme. Největší artová streamovací platforma ve Švédsku si při výběru filmů zakládá na precizní kurátorské práci a chce vychovávat náročné diváky schopné ocenit filmařské umění. A tak není divu, že je jí nabídka konkurentů jako Netflix či HBO trnem v oku.
Proto naprogramovala speciální algoritmus, který každý týden generuje index špatných filmů. Čím horší filmy lidé na ostatních platformách sledují, tím nižší je index a zároveň výhodnější cena měsíčního předplatného Draken Film. Jde o vhodnou cestu, jak oslovit publikum? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
