Na značky! Irena Terichová a Jiří Caudr o kampani Bad Movie Index

Jak v záplavě populární zábavy motivovat diváky ke sledování umělecky hodnotných filmů? Kdy se vyplatí vsadit na variabilní cenu a jak náročné je vytěžit z dobrého nápadu maximální potenciál? Kampaň Bad Movie Index švédské videotéky Draken Film hodnotili Irena Terichová z D.A.S. a Jiří Caudr z Trasku. Uvidíte v desáté epizodě seriálu Na značky!

Hosty desátého dílu seriálu Na značky! byli Irena Terichová, online marketing manager D.A.S poskytující právní ochranu, a Jiří Caudr, marketingový ředitel technologicko-konzultační společnosti Trask. Debatovali spolu o kampani švédské streamovací platformy Draken Film přidružené ke Göteborskému filmovému festivalu.

S rozšiřujícím se výběrem co sledovat přibývá i nekvalitního obsahu, k němuž mnozí snadno, rychle a často tíhneme. Největší artová streamovací platforma ve Švédsku si při výběru filmů zakládá na precizní kurátorské práci a chce vychovávat náročné diváky schopné ocenit filmařské umění. A tak není divu, že je jí nabídka konkurentů jako Netflix či HBO trnem v oku.

Proto naprogramovala speciální algoritmus, který každý týden generuje index špatných filmů. Čím horší filmy lidé na ostatních platformách sledují, tím nižší je index a zároveň výhodnější cena měsíčního předplatného Draken Film. Jde o vhodnou cestu, jak oslovit publikum? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.