Hosty desátého dílu seriálu Na značky! byli Irena Terichová, online marketing manager D.A.S poskytující právní ochranu, a Jiří Caudr, marketingový ředitel technologicko-konzultační společnosti Trask. Debatovali spolu o kampani švédské streamovací platformy Draken Film přidružené ke Göteborskému filmovému festivalu.
S rozšiřujícím se výběrem co sledovat přibývá i nekvalitního obsahu, k němuž mnozí snadno, rychle a často tíhneme. Největší artová streamovací platforma ve Švédsku si při výběru filmů zakládá na precizní kurátorské práci a chce vychovávat náročné diváky schopné ocenit filmařské umění. A tak není divu, že je jí nabídka konkurentů jako Netflix či HBO trnem v oku.
Proto naprogramovala speciální algoritmus, který každý týden generuje index špatných filmů. Čím horší filmy lidé na ostatních platformách sledují, tím nižší je index a zároveň výhodnější cena měsíčního předplatného Draken Film. Jde o vhodnou cestu, jak oslovit publikum? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
