Ve třináctém dílu seriálu Na značky! se sešli Ivana Šedivá, mentorka a business koučka z Flow, a David Duroň, majitel Lemon Beach Resort a spolumajitel Chateau Kravin. Diskutovali spolu o celosvětové kampani globálně působící organizace Reportéři bez hranic, v jejímž rámci vznikla virtuální knihovna sloužící jako skrýš pro texty, které v zemi svého původu narazily na nekompromisní cenzuru.
Nezisková organizace Reportéři bez hranic se při příležitosti Světového dne proti kybernetické cenzuře rozhodla dát novou, originální podobu a hlavně kvalitní, ale přesto snadno dostupnou skrýš původním verzím cenzurovaných knih, blogů a novinových článků ze zemí s autoritářským režimem – třeba z Egypta, Saúdské Arábie nebo Vietnamu. V celosvětově oblíbené a málokde omezované hře Minecraft vybudovala knihovnu, kam umístila speciální až stostránkové svazky zakázaných děl a tímto způsobem je zprostředkovala komukoliv, ať už žije kdekoliv, v demokratickém nebo nedemokratickém zřízení.
V čem dnes spočívá cenzura, jak proti ní můžeme v komunikačním byznysu bojovat a máme o ní vůbec v našem demokratickém světě dostatečné povědomí? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
