Ve 14. dílu seriálu Na značky! se setkali Jonáš Čumrik, idea maker Katz83, a Petra Kotalová, deputy marketing director Mall Group. Hovořili spolu o kreativně, produkčně i filmařsky náročné kampani, jež natočilo brazilské internetové tržiště, aby podpořilo komunitu LGBTQIA+.
Postavení neheterosexuální menšiny je v Brazílii ještě složitější než kdekoliv na světě. Proto se tamní online prodejce rozhodl postavit za její práva a během pride měsíce spustil kampaň plnou polibků a milostných scén. Jenom místo heterosexuálních párů, které většinou při takto zásadních momentech v mainstreamové kultuře a společnosti vídáme, do hlavních rolí obsadil skutečné LGBTQIA+ páry. Během dvou a půl minut můžete v reklamě zaznamenat nejromantičtější filmové i historické momenty – Titanic, Duch, Spiderman, Zápisník jedné lásky, La La Land, Hra o trůny, ale i svatbu prince Charlese a Diany či Polibek Augusta Rodina.
Kampaň se během dvou týdnů dostala ke 300 milionům lidí, přičemž tisíce z nich se pustily do napodobování legendárních polibků na sociálních sítích. Jde ze strany značky o vhodnou a hlavně trvale udržitelnou podporu lásky pro všechny? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
