Na značky! Jonáš Čumrik a Petra Kotalová o kampani New Iconic Kisses

Jak prolomit ledy panující vůči komunitě LGBTQIA+? Jak vhodně navodit debatu a vzbudit lehkou kontroverzi? A jak se vlastně pozná úspěšná pride kampaň? O kampani New Iconic Kisses, jež vznikla na podporu brazilské Pride, od online tržiště Mercado Libre diskutovali Jonáš Čumrik z Katz83 a Petra Kotalová z Mall Group. Sledujte nový díl seriálu Na značky!

Ve 14. dílu seriálu Na značky! se setkali Jonáš Čumrik, idea maker Katz83, a Petra Kotalová, deputy marketing director Mall Group. Hovořili spolu o kreativně, produkčně i filmařsky náročné kampani, jež natočilo brazilské internetové tržiště, aby podpořilo komunitu LGBTQIA+.

Postavení neheterosexuální menšiny je v Brazílii ještě složitější než kdekoliv na světě. Proto se tamní online prodejce rozhodl postavit za její práva a během pride měsíce spustil kampaň plnou polibků a milostných scén. Jenom místo heterosexuálních párů, které většinou při takto zásadních momentech v mainstreamové kultuře a společnosti vídáme, do hlavních rolí obsadil skutečné LGBTQIA+ páry. Během dvou a půl minut můžete v reklamě zaznamenat nejromantičtější filmové i historické momenty – Titanic, Duch, Spiderman, Zápisník jedné lásky, La La Land, Hra o trůny, ale i svatbu prince Charlese a Diany či Polibek Augusta Rodina.

Kampaň se během dvou týdnů dostala ke 300 milionům lidí, přičemž tisíce z nich se pustily do napodobování legendárních polibků na sociálních sítích. Jde ze strany značky o vhodnou a hlavně trvale udržitelnou podporu lásky pro všechny? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.