Na značky! Květa Kubota a Viktor Procházka o kampani Elena’s

Jak může změna packagingu i samotného produktu pomoci v kreativní komunikaci? Značka zmrzliny z Mexika uvedla na trh limitovanou edici speciálně pro lidi čerstvě po rozchodu, kteří mají zlomené srdce. Unikátní mix příchutí zvedl prodeje o 160 %. Jak kapitalizovat fakt, že lidé zajídají zmrzlinou žal? Odpověď nabízí kreativní kampaň napěchovaná daty.

V prvním dílu seriálu Na značky! se sešli Květa Kubota, marketingová manažerka mBank, a Viktor Procházka, head of strategic marketing Pražské energetiky (PRE), aby společně debatovali nad kampaní mexické značky Elena’s. Ta uvedla na trh limitovanou edici speciálně pro lidi čerstvě po rozchodu, kteří mají zlomené srdce. Unikátní mix příchutí zvedl prodeje o 160 %. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.